Teslimat Bilgisi
ÖDEME VE TESLİMAT 1) BANKA
HAVALESİ VEYA EFT (ELEKTRONİK FON TRANSFERİ) YAPARAK 2) SİTEMİZ ÜZERİNDEN KREDİ
KARTLARINIZ İLE HER TÜRLÜ KREDİ KARTINIZA ONLİNE TEK ÖDEME YA DA TAKSİT
İMKÂNLARIMIZDAN YARARLANABİLİRSİNİZ. ONLİNE ÖDEMELERİNİZDE SİPARİŞİNİZ SONUNDA
KREDİ KARTINIZDAN TUTAR ÇEKİM İŞLEMİ GERÇEKLEŞECEKTİR. MUHTEMEL SİPARİŞ İPTALİ
VEYA STOK SORUNLARI NEDENİYLE SİPARİŞ İPTALLERİNDE KREDİ KARTINIZA PARA İADESİ
3 İŞ GÜNÜ İÇERİSİNDE YAPILACAKTIR. 3) SİPARİŞ BEDELİ İADESİ SİPARİŞLERİNİZİN
OLASI SEBEPLERLE İPTALİ DURUMUNDA; ÜÇ İŞ GÜNÜ İÇERİSİNDE ÜRÜN BEDELİNİ HESABINIZA
VE/VEYA KREDİ KARTINIZA İADE EDER. ANCAK, BANKA HESAP BİLGİLERİNİZİ VE/VEYA
KREDİ KARTI BİLGİLERİNİZİ DOĞRU VE EKSİKSİZ OLARAK ŞİRKETİMİZ FİNANS
YETKİLİLERİNE BİLDİRMENİZ GEREKMEKTEDİR. 4) TESLİMAT SİPARİŞ ETMİŞ OLDUĞUNUZ
ÜRÜNLERİ AYNI GÜN KARGOYA TESLİM ETMEYE GAYRET EDİYORUZ. TEMİNİ ZAMAN ALAN
ÜRÜNLER İÇİN KARGO TESLİM SÜRESİ ÜRÜN DETAYINDA BELİRTİLDİĞİ GİBİ 3 İŞ GÜNÜDÜR.
GECİKMESİ MUHTEMEL TESLİMAT DURUMUNDA SİZE BİLGİ VERİLECEKTİR. ÜRÜN
TESLİMATININ AKSAMADAN GERÇEKLEŞTİRİLEBİLMESİ İÇİN LÜTFEN GÜN İÇİNDE
BULUNDUĞUNUZ YERİN ADRESİNİ TESLİMAT ADRESİ OLARAK BİLDİRİNİZ. TALEPLERİNİZ
SİPARİŞ SONUNDA BELİRLEMİŞ OLDUĞUNUZ TESLİMAT TİPİNE GÖRE HAZIRLANMAK ÜZERE
İŞLEME ALINACAKTIR. GAZİANTEP MERKEZLİ ŞİRKETİMİZDEN ÜRÜNLER ANLAŞMALI KARGO
FİRMASIYLA GÖNDERİLECEKTİR. SİPARİŞLERİNİZ ONAYLANDIKTAN SONRA EN GEÇ 2 (İKİ)
İŞ GÜNÜ SONUNDA KARGO FİRMASINA TESLİM EDİLİR. MÜŞTERİ TEMSİLCİMİZE DANIŞARAK
DEĞİŞİK TESLİMAT ŞARTLARI KONUSUNDA GÖRÜŞEBİLİRSİNİZ. AYRICA KARGO TESLİMATLARI
SADECE TÜRKİYE İÇİN GEÇERLİDİR 5) ÖDEME TAKİBİ SÖZ KONUSU SİSTEM HERHANGİ BİR
SORUN NEDENİ İLE İŞLEMİ GERÇEKLEŞTİREMİYORSA ÖDEME SAYFASI SONUCUNDA
ZİYARETÇİMİZ BU DURUMDAN HABERDAR EDİLMEKTEDİR. BELİRTİLEN ADRESTE HERHANGİ BİR
HATA DURUMUNDA TESLİMATI GERÇEKLEŞEMEYEN SİPARİŞ İLE İLGİLİ OLARAK SİPARİŞİ
VEREN İLE BAĞLANTI KURULMAKTADIR. ZİYARETÇİMİZ TARAFINDAN BELİRTİLEN E-POSTA
ADRESİNİN GEÇERLİLİĞİ SİPARİŞİN AKTARILMASINI TAKİBEN GÖNDERİLEN OTOMATİK
E-POSTA İLE TEYİT EDİLMEKTEDİR. TESLİMATIN GERÇEKLEŞMESİ KONUSUNDA MÜŞTERİ
KADAR KREDİ KARTI SİSTEMİNİ KULLANDIĞIMIZ BANKAYA KARŞI DA SORUMLULUĞUMUZ SÖZ
KONUSUDUR. LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ! SEVKİYAT SIRASINDA ZARAR GÖRDÜĞÜNÜ
DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ PAKETLERİ, TESLİM ALDIĞINIZ FİRMA YETKİLİSİ ÖNÜNDE AÇIP KONTROL
EDİNİZ. EĞER ÜRÜNDE HERHANGİ BİR ZARAR OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORSANIZ KARGO FİRMASINA
TUTANAK TUTTURULARAK ÜRÜNÜ TESLİM ALMAYINIZ. ÜRÜN TESLİM ALINDIKTAN SONRA KARGO
FİRMASININ GÖREVİNİ TAM OLARAK YERİNE GETİRDİĞİ KABUL EDİLMEKTEDİR. ÜRÜN
HASARLI İSE: HAZIRLAMIŞ OLDUĞUNUZ TUTANAĞI EN KISA ZAMANDA DURUMUNU MAİL
ADRESİMİZE BİLDİRİNİZ. BU İŞLEMLERİ GERÇEKLEŞTİRDİĞİNİZ TAKDİRDE PAKETİNİZLE
İLGİLİ ÇALIŞMALARA BAŞLAYARAK, EN KISA ZAMANDA TESLİMATIN TEKRARLANMASINI
SAĞLAYACAĞIZ. BU E-POSTA İÇİNDE ÜRÜNÜ NEDEN İADE ETMEK İSTEDİĞİNİZİ KISACA AÇIKLARSANIZ
ÜRÜN İLE İLGİLİ ÇALIŞMALARIMIZDA BİZE YARDIMCI OLMUŞ OLURSUNUZ.